Spánkové centrum REM

Vrátime Vám Vaše Sny

Naše služby

Kontinuálny 8 hodinový monitoring spánku nevyhnutný pre potvrdenie alebo vylúčenie syndrómu spánkového apnoe.

Polysomnografické vyšetrenie (PSG)

Kontinuálny 8 hodinový monitoring spánku nevyhnutný pre potvrdenie alebo vylúčenie syndrómu spánkového apnoe.
Orientačné celonočné vyšetrenie v domácich podmienkach, ktoré môže potvrdiť podozrenie na spánkové apnoe.

Screeningové vyšetrenie

Orientačné celonočné vyšetrenie v domácich podmienkach, ktoré môže potvrdiť podozrenie na spánkové apnoe.
Komplexnejšie a odbornejšie screenengové vyšetrenie v domácich podmienkach, rozšírené o snímanie chrápania a polohy tela počas spánku.

Polygrafické vyšetrenie

Komplexnejšie a odbornejšie screenengové vyšetrenie v domácich podmienkach, rozšírené o snímanie chrápania a polohy tela počas spánku.
Nastavovanie tlakov neinvazívneho ventilátora potrebného na liečbu spánkového apnoe a kontrola efektivity liečby.

Titrácia

Nastavovanie tlakov neinvazívneho ventilátora potrebného na liečbu spánkového apnoe a kontrola efektivity liečby.
Neinvazívna metóda na kontinuálne zisťovanie saturácie hemoglobínu kyslíka v krvi.

Pulzná oxymetria

Neinvazívna metóda na kontinuálne zisťovanie saturácie hemoglobínu kyslíka v krvi.
Odborné rady lekárov v oblasti zdravého spánku a liečby, spôsob používania prístrojov a pomoc pri ich výbere.

Edukačná činnosť

Odborné rady lekárov v oblasti zdravého spánku a liečby, spôsob používania prístrojov a pomoc pri ich výbere.
Zmena životného štýlu za pomoci profesionálneho kouča - odborného lekára.

Koučing zdravia

Zmena životného štýlu za pomoci profesionálneho kouča – odborného lekára.
Dlhodobá starostlivosť o pacientov vyšetrených aj v iných spánkových laboratóriách.

Kontrolné vyšetrenia

Dlhodobá starostlivosť o pacientov vyšetrených aj v iných spánkových laboratóriách.

 

Nevadí vám chrápajúci partner? Možno si to neuvedomujete, ale vaše telo tým trpí. V priemere chrápajúci človek zobudí svojho partnera počas noci až 20-krát. Zobudením tu nemáme na mysli stav, keď sa človeka dostane do bdelého stavu. Na narušenie spánku však stačí narušenie spánkového cyklu. Keď to všetko spočítame, tak chrápajúci človek môže svojho partnera pripraviť až o ekvivalent jednej hodiny spánku denne. A to je dostatočne veľa na to, aby ste sa svojim chrápajúcim partnerom zaoberali. Môžete riešiť chrápanie samotné alebo iba jeho vplyv na vás. Najjednoduchšie je spávať v oddelených miestnostiach.

 

Prečo práve spánok?

Spánok je jednou z najdôležitejších činností človeka a ľudské telo sa bez neho nedokáže obísť. Podrobnejšie skúmanie spánku pomáha pochopiť jeho dôležité miesto v medicíne.

Spánok je funkčný stav organizmu podobne ako bdelosť. Vyznačuje sa typickými behaviorálnymi prejavmi, má svojbytnú elektrickú manifestáciu, zistenú pri polysomnografii. Riadenie funkcií organizmu je v spánku a bdení rozdielne. Riadenie organizmu v spánku NREM sa najviac odlišuje od riadenia v REM spánku. Rozdiely v činnosti mozgu a celého organizmu sú tak významné, že sa odlišujú 3 základné funkčné stavy organizmu.

Nezáväzná konzultácia

Spokojní pacienti

  • Done it right. Impressive services!

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent dapibus sodales accumsan. Maecenas vulputate erat, sed varius ipsum velit sed odio.

    Done it right. Impressive services!
    Dennise King
    CEO
    Landmark Corporation
  • A competitively priced and professional service

    Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Similique suscipit, id ducimus illum corporis pariatur.

    A competitively priced and professional service
    Robert Gill
    Vice President
    Wheel Spain Ltd
  • We would recommend them thoroughly!

    Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae.

    We would recommend them thoroughly!
    Juli Smith
    Manager
    County Road Association

Čo sa nás najčastejšie pýtate?

Nenašli ste odpoveď?

flash
 

Vedeli ste, že…

  • ľudia tretiu svojho života spia? To je asi 25 rokov.

  • rekord v najdlhšej dobe spánku je 11 dní?

  • spanie menej ako 7 hodín denne znižuje očakávaná dĺžku života?

  • nedostatok spánku môže spôsobiť nárast hmotnosti?

  • Manželia spiaci na oddelených posteliach? Nie je to až také zriedkavé, ako by ste si mysleli. Dáta máme iba zo Spojených štátoch amerických, ale zovšeobecnenie môžeme spraviť aj pre Slovensko. Podľa prieskumu až 25 percent manželských párov spáva na oddelených posteliach.

  • neexistuje žiadna tabletka proti chrápaniu?

  • na Slovensku je len 12 akreditovaných spánkových laboratórií?